zahraniční seo

Zahraniční SEO - mezinárodní zacílení webových stránek ve vyhledávačích.

Multijazyčné nebo multi-doménové webové stránky na přední pozice ve vyhledávačích v cizině.

Multijazyčný nebo multi-doménový web je hotový, a je důležitá jeho mezinárodní propagace ve vyhledávačích. Jak na to?

Zahraniční SEO optimalizace je nejefektivnější způsob jak dostat Vaše webové stránky na přední pozici ve vyhledávačích mezinárodních, národních a regionálních.
Správně optimalizované webové stránky zacílené do zahraničí jsou ty, který uživatelé snadno naleznou při hledání služeb či produktů ve svojí geolokaci. Od roku 2023 využíváme umělou inteligence OpenAI jako pomocný nastroj.

- FABER VISUM

Rozdíly mezi regionální a zahraniční SEO zprávou.


Zahraniční SEO přináší o pár bodů navíc k regionální SEO zprávě, kterou jsme stručně popsali v jednoduchým SEO návodu

  • Zahraniční SEO přináší zásadní rozhodnutí ohledně výběru mezi multi-doménovým a multijazyčným řešením.
  • Mění se celá struktura vývoje a rozpracování komunikačního souboru sitemap.xml - nápověda Google (video)
  • Na každou jazykovou verzi webových stránek přichází odlišná implementace strukturovaných dat.
  • Podstránky webu musí obsahovat odkazy na alternativní jazykovou verzi.
zahraniční seo

Výběr mezí multijazyčným a multi-doménovým webem

  • Multijazyčné webové stránky na regionální doméně Vám zajistí pouze jazykový překlad obsahu. Na generické doméně však prohráváte SERP v regionu. Z technického pohledu, vývoj multijazyčných webových stránek je delší a taky mezi nevýhody patří větší rozměr databází. Z hlediska online marketingu jsou však výhodné pro prestiž značky a poskytovaní informací zahraničním klientům, hledajícím služby či produkt ve vašem regionu. Příklad: web rentarna.com pro pronájem, prodej nemovitosti a služeb v regionu nebo v cizině.
  • U multi-doménových webových stránek silným rozhodujícím faktorem je část algoritmu zohledňující geolokaci, která je opřena v první fází o regionální doménu. Až pak přichází fáze technického a obsahového hodnocení webu. Příkladem jsou stránky FABERVISUM.COM | .CZ | .PL | .SK | .RU | .DE a třeba nově postavené portály meetpointtravel.cz pro pronájem vil v Itálii expandující do dalších regionálních domén.

Z pohledu zacílení webové prezentace do zahraničí, za účelem mezinárodního marketingu, mnohem účinnějším rozhodnutím je pořízení multi-doménových webových stránek. Existuje pouze jedna malá praktická NEVÝHODA multi-doménových webů - zvýšení nákladů na provoz. To znamená, že místo poplatků za jednu doménu a hosting, platíte ročně několik. Kompenzace je však nedoceněná - sumární návštěvnost multi-doménových webových stránek Vám, věřte, náklady pokryje a dokáže mnohonásobně zvýšit zisk společnosti. Však poslední slovo je za marketingem, který chcete uskutečnit pomocí multijazyčných nebo multi-doménových webových stránek.

zahraniční seo výběr domény
OpenAI logo

Uměla inteligence - OpenAI ChatGPT jako pomocný nastroj.

Použití neuronových sítí jako ChatGPT OpenAI nebo rychle přicházejících jiných výrazně zrychlují zpracování informací. Pokud jde o zahraniční SEO optimalizaci, - pomocí ChatGPT od společnosti OpenAI můžeme upravovat překlady textů do jiných jazyků s ohledem na regionální specifika. Bard od Google Inc. urychluje řešení dalších úkolů. Nicméně je třeba si uvědomit - bez technického SEO základu, nebude obsahové řešení účinné. Při práci s umělou inteligencí, je také nutné pochopit jednoduchou pravdu - pokud jsou otázky nesmyslné, nenajdeš smysl ani v odpovědích.


Zahraniční SEO v praxi.

  • Pokud Vás praktické SEO zajímá vice než teorie, doporučujeme hned přejet na marketingové řešeni Web «GOOGLE-TOP».
  • Projekt «GOOGLE-TOP» je ověřen v praxi a garantuje nejvyšší SEO pozice v regionálních a zahraničních vyhledávacích.
  • Ideální je, pokud web zapojíte do marketingového komunikačního mixu v cizině a budete na něj odkazovat ostatními komunikačními nástroji (video, rozhlas, outdoor média, tisk apod.) a samozřejmě zpětné odkazy na jiných webových stránkách, reklamních byznys platformách jako třeba entaxy.biz.

SEO analýza www stránek a závěrečný TIP

Pokud web už vlastníte, prvním krokem ke každé SEO optimalizaci je analýza zdrojového kódu vašich webových stránek. SEO analýza poukáže na chyby, které na vaší stránce momentálně jsou, a které je potřeba opravit. Zahraniční SEO optimalizace existujících stránek začíná zhotovením kompletní zprávy o analyzovaném webu.
TIP: pokud se jen chystáte webové stránky nebo SEO zprávu objednat, ověřte reference a samostatné stránky dodavatele, pomocí testovacích nástrojů.

Profesionální webdesign s zajištěním kompletní zahraniční SEO zprávy multijazyčných / multi-doménových webových stránek, vizuální propagace, branding - je naší přední činností. Pokud to s zahraničním SEO projektem myslíte vážně, kontaktujte nás - jsme mezinárodní PR studio s pobočkami v sedmí zemích, což znamená, že s pojmem zahraniční SEO optimalizace máme odborné, praktické zkušenosti. Rádi pro Vás navrhneme nejvýhodnější řešení, které bude plnit Vaše cíle ve vyhledávačích v cizině. Klidně i na Whatsapp


5
virtuemart.product
(84 hodnocení, 4.98 z 5)
4.98 84 voters.out of 0out of 5based on