referenční portfolio

Referenční portfolio - web-design, internetová propagace, PR.

Jen ti, kteří se nestydí svoji minule práci, můžou zaručovat skvěle výsledky v současnosti.
Referenční portfolio je zrcadlem kvality a zkušeností ne jen v reklamním oboru.
Než někomu svěříte výrobu PR projektu, ověřte si, jak bude při tvorbě postupovat a jaké technologií budou použité.

Ověřte si portfolio dodavatele webu.

  • Dokáží udržet krok se současnými trendy web-designu?
  • Ověřte si, že firma již projekt v podobném rozsahu vyrobila.
  • Ověřte si responzivní HTML5 technologií, validitu podle W3C.

Ověřte si reference dodavatele PR kampaně.

  • Požádat o předložení výsledků z minulých PR kampaní
  • Ověřte si SEO optimalizace webových stránek dodavatele.
  • Ověřte oblíbenost dodavatele PR kampaní v sociálních sítech.